Bytt lösen

Hej var ett tag sen jag skrev här sist, hade glömt bort mitt lösenord.
Men nu har jag iaf fixat ett nytt så nu kan jag berätta lite mera vad som händer i mitt liv :)
Min hunduppfödares hundtik Liv har fått valpar nu :)
4 tjejer och en grabb :) Och det bästa är att en av tjejerna kommer att bli min i slutet på september.
ÅÅh vad jag längtar.
Ska även berätta att jag snart ska till kreta, närmar sagt den 24 augusti :) hehe längtar dit också.
Annars är livet som vanligt, jobbet går hur bra som helst och jag och min älskling har flyttat in i våran fina lgh också, kommer bilder sen när vi har fått ordning på lite mera här inne :) Men vi trivs jäättebra iaf, kan itne bli bättre :)
Och imorgon ska jag vara med min kära vän Emma, vi ska typ ligga ute i solen (som förhoppningsvis kommer att skina) och slappa. hehe
Aja nu sängen är rätt trött...
Dumma medicin som gör att man har konstig sömn...


http://idavallen.designadoors.se/


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0