Nära

Nu är det ganska nära ändå, när jag åker till kreta med jobbet!
Är faktiskt jättepeppad!!
Men fy fasen vad nervös jag är för att flyga.
Jag har liksom inte varit flygrädd i hela mitt liv, men nu plötsligt så har jag blivit det på senare dagar..
Jajja, får vell ta mig en sup före starten, som min käre brukare ska göra haha. Nog för att man inte får dricka alkohol på arbetstid enligt Umeå kommun, men va tusan, hur kan dom ha koll på det ?!  Föressten  gillar jag som att jobba mer än 100 procent denna månad! 
Lönen kommer verkligen behövas inför i september !!
Men på tal om annat så blev våran  lilla valp två hela veckor, jag och Henke ska åka ner till Ö-vik någon gång runt den 5-10 september, när valparna är ca 5-6 veckor, då får jag välja ut vilken som ska bli min lilla hundtikbebis!! :)
Sen hoppas vi att jag henke, Tåg och Emma kan fara till IKEA där någon i krokarna och inhandla lite nödvändigt till våra lägenheter!!

Näe nu ska jag ta och se lite tv, är ledig imorn för ni som är intresserade, då blire mys med Emma! nicenice!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0