En vecka kvar tills Julafton

En vecka kvar tills jul. Känns hur konstigt som helst.
Har ingen som helst julstämning alls:/.
Jag och Johanna skulle baka julgodis i måndags, men jag blev sjuk. Fick migrän under söndagsnatten.
Så satansjobbigt det är!!!!
Aja, var ju ett tag sen jag hade det sen sist. ca 9 månader sen, så man får vell vara glad över det iaf :)
Men en sak till är att jag har varit sjuk sen i måndags,. Hatar att vara sjuk, jag är nästan aldrig sjuk heller. Någon enstaka gång per år kanske. 
Näee nu är jag less på att vara hemma. Vill verkligen jobba dom 3 sista dagarna innan den otroligt korta semstern under jul. Dvs 4 dagar är man ledig.
Jag Molly, Henrik, Emma och Tåg åker ner tillsammans i våran bil på julaftonsmorgonen, eftersom både jag och em jobbar tillsammans kvällen före jul.
Emma är föressten rolig hon, nästan lika klantig som jag är. Eller kanske klantigare haha.
Nu ska jag gå och sova tror jag. Molly ligger i hallen och väntar säkert på att hon ska få värma mina fötter under natten.^^
Godnatt



Kommentarer
Postat av: Erika

Längtar efter att träffa dig och Bella också:) Krya på dig vännen.

2008-12-18 @ 11:20:28
URL: http://erenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0