Hänt i helgen

I helgen har jag äntligen fått träffa mina två nya vänner, Johanna och hennes sheltie Solo!
Var jättekul att vara ute o gå med dom i det vackra vädret i lördags! Fick också se när Solo var valp, ååh gudarns så söt han var!! Fick lära mig en massa annat och lyssna på mer tips som Johanna hade att säga om, innan jag skaffar min lilla valp!
Nästa gång ska vi fara och träna agility med Solo, längtar!
ÅÅh vill verkligen ha min valp nu!!!
Ska bli så roligt när jag får min lilla tik :)
Bara typ fem månader kvar nu. I veckan ska lilla Liv också paras, så vi får hoppas att allt går bra!


Kan föressten berätta att min operation är bokad nu.
Men operationen blir inte av förrän om ett halvår. Så det var ju positivt i allafall!


image13

image11

image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0