Onsdag

Nu äntligen har jag köpt mig en ny mobil!
Sony ericsson W660i.
Fungerar superbra! Och den är så fin.
Imorgon fredag lördag, och söndag jobb, dock bara kvällsjobb på lör och sön.
På fredag är det ju brännbollsyran också. Vet dock inte om jag orkar fara dit, men kanske ett tag senare på kvällen.
Är hellre med Johanna och Solo och tränar agility :)
Föressten vi ska på lägenhetsvisning snart också imorn.!
Vill verkligen flytta snart.! Vi planerar iaf att flytta i juli eller augusti, fast själv så hoppas jag att det blir i Juli :)
Ikväll ska jag bjuda min kära sambo på middag på restaurang också!
Jajjemen! Han har varit så duktig med sitt examensarbete, så jag tycker han förtjänar en riktigtgod middag!


image10




image9

Kommentarer
Postat av: Erikaiskellefteå

Nice mobil:D du förtjänar den och du lär ju framförallt använda den:P Lycka till med lägenhetsvisningarna:D Kram

2008-05-28 @ 18:52:04
URL: http://erenius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0