Så bra!

Gick hur bra somhelst idag när jag for o träffade JOhanna och hennes lilla sheltie Solo:) Jättegullig tjej verkligen, hon berättade allt som man behövde veta :D
också sa hon att vi kunde träffas mer gånger. Ska få följa hon och Solo på agilityträning,! Fasen så kul!!!!
ÅÅh jag vill ha min lilla sheltievalp nu! NU NU NU !!!
Aja kom just hem från kulturnatta, såg Thomas di leva, USch ingen vacker syn !
Ska nog se en film nu i min ensamhet. Henke är på stan med Rogero. Och mammsen som är här på besök är tydligen ute och ränner med någon karl hon ha träffat. Men sköönt att vara själv någon gång iaf!
Imorn jobb på kvällen, före det blire bara o slappa, +tvätta..
image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0